dilluns, 28 de setembre del 2015

LES PRIMERES SENSACIONS

VULL 0 NO VULL ANAR A L’ESCOLA?

Dos dies abans d’anar a l’escola pensava:
  -   No vull anar a l’escola amb el bé que estic a casa!
Però la nit abans d’anar estava confusa, aleshores pensava:
    -  Vull o no vull anar a l’escola?.
El dia 14 de setembre, quan vaig arribar a l’escola, vaig notar una sensació molt estranya, notava que aquest any seria diferent, més divertit.
Aquesta setmana m’ho he passat molt bé, esperava l’escola més avorrida, això que la Mercè  i el Martí estiguin al mateix curs em sembla molt bé, i poder fer les coses d’altres maneres noto que estarà divertit.

Aquest curs serà molt xulo, ja que és l’últim de primària.

Irma, 6è A



PRIMERA SETMANA D'ESCOLA

Quant ja faltava poquet per començar el col·legi , pensava: I sisè, serà difícil?  Ens posaran un munt de deures! Els controls, quin rotllo! Jo no vull començar el curs.
I així anaven passant els dies, cada dia més nerviosa, fins que ja va arribar el dia!  
Em vaig preparar, vaig pujar al cotxe i vam anar cap a l’escola. Mentrestant que la meva mare conduïa jo anava pensant si sisè seria fàcil o difícil. Quan vaig mirar per la finestra del cotxe vaig veure que ja estàvem arribant, li vaig donar una abraçada a la meva mare, vaig baixar del cotxe i vaig anar amb les meves amigues! Quant de temps!
Vam entrar a l'escola, elles se’n van anar amb el seu mestre i jo amb la meva, la vaig saludar, i quant ja havien arribat tots els companys vam pujar cap a la classe, estava molt contenta però seguia nerviosa.

Quan ja van passar uns quants dies em vaig adonar de que no és tan difícil, que ja havia passat una setmana i m’ho he passat molt bé!

Espero que tot el curs sigui així de divertit. 

Alba 6è A